Moon Living
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Retur, Bytte & Reklamasjon

RETUR, BYTTE & REKLAMASJONER

 

RETUR & BYTTE

Kan jeg returnere eller bytte en vare etter den er mottatt?

  • Ja, du har 14 dagers angrerett.
  • Du kan returnere og bytte varer som er ubrukt, som befinner seg i samme stand som den ble mottatt og hvor merkelapper og emballasje ikke er skadet eller fjernet.
  • Spesialtilvirkede varer byttes IKKE. (F.eks klær og tekstiler med navn, initialer eller produkter som er made to order.)
  • Med returen sender du utfylt angrerettskjema.
  • Vi oppfordrer til å sende returen med sporing, samt sende oss sporingsnummeret per mail (hello@moonliving.no). Dette vil bidra til en trygg og rask retur. Dersom du sender uten sporingsnummer, ber vi deg likevel informere oss om returen slik at vi vet at det er noe på vei til oss. Husk at du er ansvarlig for produktet inntil vi har mottatt returen.
  • Du sender varen(e) til:

Catmar Living AS

Att: Maren Dahl

Gudbrandsdalsvegen 333

2624 Lillehammer

  • Varen(e) må være i originalforpakning, ubrukt og godt innpakket.
  • Ikke skriv eller klistre postlapp direkte på produktenes emballasje.
  • Du betaler porto for retur selv (vi refunderer ikke denne).

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken på mitt uthentingssted?

  • Dersom bestillingen ikke blir hentet på ditt uthentingssted innen fristen, vil pakken bli sendt i retur til oss.
  • Du vil da bli belastet et retur- og administrasjonsgebyr på kr 250.

 

RETUR & TILBAKEBETALING

Jeg har sendt varer i retur, hva gjør jeg med min faktura hos Klarna?

  1. Gi beskjed til hello@moonliving.no at du ønsker å sende noe i retur. (Du vil få instrukser om hvordan returen skal sendes.)
  2. Logg inn på Klarna og gå til fakturaen knyttet til varene du vil returnere. Klikk på “Informer om retur” og bekrefte ved å klikke “Jeg har returnert varer”. (Det er også mulig å ringe Klarna på telefonnummer 21 01 89 91 for å gi beskjed om dette.)
  3. Du kan velge å betale den originale fakturaen, og bli refundert av Klarna når returen er ferdigbehandlet hos oss. (Klarna refunderer pengene 10-14 dager etter returen er ferdigbehandlet.)

Faktura/Konto:

  • Når du deler opp betalingen på en faktura, samles dine kjøp med Klarna på en faktura.
  • En samlet månedsfaktura betyr 1 betaling, ett KID-nummer og et administrasjonsgebyr på 45 kr.
  • Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling.
  • Når du har signert og returnert kontoavtalen sender de deg en månedsfaktura i slutten av måneden. (Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned.)
  • Du kan velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.
  • Velger du å refundere varer som er betalt med konto, blir returbeløpet automatisk trukket fra på din konto hos Klarna.

Visa eller Mastercard:

  • Pengene vil automatisk bli refundert tilbake til kontoen du handlet fra.
  • Pengene vil bli ført tilbake så snart returen er ferdigbehandlet (1-2 uker).

 

REKLAMASJONER

Jeg har mottatt et skadet/defekt produkt? Hvordan går jeg fram?

  • Send oss en e-post til hello@moonliving.no med så mye informasjon som mulig: ordrenummer, varenummer, beskrivelse av skaden, bilder av produkt (og skadet emballasje) og eventuell annen relevant informasjon.
  • Avhengig av den konkrete situasjonen vil du motta videre instruksjoner.
  • Ikke send varen i retur før du har kontaktet oss.

Trykk ENTER for å søke